Snel en veilig    ✓ Gratis verzending vanaf €50,-    ✓ Vandaag besteld = vandaag verzonden

0

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

  • Zijn supplementen van Machine Power veilig?

    De gezondheid van onze klanten is uiteraard super belangrijk! De supplementen van Machine Power zijn 100% veilig en worden geproduceerd volgens zeer strenge richtlijnen.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis krijg bezorgd?

    Als je voor 17:00 uur bestelt dan verzenden we dezelfde dag nog jouw bestelling via PostNL. Vaak krijg je dan de volgende dag jouw bestelling al thuis bezorgd. Via track & trace kan je jouw bestelling eenvoudig volgen. Bestel je op zaterdag? Dan krijg je jouw bestelling pas na het weekend geleverd.

  • Waarom hebben jullie alleen Pre Workout?

    Het ontwikkelen van goede supplementen is niet eenvoudig. Daarom zijn we gestart met één supplement (ROCKET POWER) en we zijn we nog bezig met de ontwikkeling van diverse andere supplementen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en krijg als eerste een bericht als we een nieuw supplement toevoegen aan de webshop.

  • Waarom supplementen van Machine Power?

    Je kiest voor supplementen van Machine Power omdat ze echt werken! De kwaliteit is premium wat wil zeggen dat ze voldoen aan de hoogste eisen. De supplementen bevatten geen verboden stoffen of stoffen die slecht zijn voor je gezondheid. Hou je echter wel altijd aan de voorschriften op het etiket!

  • Waarom voel ik tintelingen na het gebruik van ROCKET POWER?

    Als je tintelingen voelt dan betekent dit dat de Pre Workout werkt! Als je nog nooit eerder een Pre Workout hebt gebruikt kan dit een vreemde ervaring voor je zijn. Maar wees gerust dit is volledig normaal en je zult hier ook snel aan wennen.

  • Werken de supplementen van Machine Power echt?

    Jazeker! De supplementen van Machine Power zorgen ervoor dat jij betere resultaten kan halen uit jouw training. Mocht je toch niet te tevreden zijn dan krijg je gewoon je geld terug!

  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Voorlopig kun je alleen verzenden naar een Nederlands adres. Wellicht dat we in de toekomst ook naar het buitenland gaan verzenden.

  • Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

    Heel vervelend dat je een klacht hebt! We doen er uiteraard alles aan om onze klanten zo tevreden mogelijk te laten zijn. Als je een klacht hebt stuur dan een bericht naar info@machinepower.nl of maak gebruik van het contactformulier. Dan zorgen wij ervoor dat we binnen één dag contact met je opnemen.

  • Wat is jullie retourbeleid?

    Mocht jouw bestelling beschadigd zijn of je bent niet tevreden? Stuur dan een mail naar info@machinepower.nl. Je kunt jouw producten binnen 14 dagen retourneren als ze niet geopend zijn geweest.

Share by: